Entegre Yönetim Sistemi Politikası :
LİMAK İskenderun Uluslararası Liman İşletmeciliği A.Ş olarak tüm ilgili taraflarımıza karşı sorumluluğumuzun bilinci ile ulusal ve uluslararası pazarlarda rekabetçi limancılık hizmetlerimiz ve yenilikçi teknolojilerimizle müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini en üst düzeyde memnuniyet getirisi sağlayacak şekilde karşılamayı, Dünyadaki gelişmelere öncü uygulayıcı olarak uyum sağlamayı ve markamızın gücüne güç katmayı amaçlamaktayız.
Bu amaca ulaşmak için stratejik yönümüz doğrultusunda Kurumsal değerlerimizi gözeterek oluşturduğumuz, uyguladığımız ve sürdürülebilirliğini sağladığımız Entegre Yönetim Sistemimizde
taahhüt ederiz.
Müşteri Memnuniyet Sistemi Politikası :
LİMAK İskenderun Uluslararası Liman İşletmeciliği A.Ş olarak temel ilkemiz; Kalite Politikamızda belirtildiği gibi, müşteri ihtiyaç ve beklentilerini LimakPort Kalite, Çevre, İŞ Sağlığı yönetim sistemi standartlarına uygun bir şekilde; sürekli, tam zamanında karşılayarak müşteri memnuniyetini sağlamaktır.
Liman faaliyetlerimizin sürekli gelişimi ve müşteri memnuniyetinin sağlanması; Genel İş İlkelerimizde ve özümüzde yer alan; dürüstlük, ahlaki doğruluk ve insana saygı değerlerimiz üzerine kurulmuştur. Müşteri öneri ve şikayetleri bu değerler çerçevesinde yönetilmekte olup; müşteri odaklı bakış açısı ile adil ve tarafsız olarak, yasal gerekliliklere uygun, sistematik ve profesyonelce değerlendirilmesi Şirketimizin birincil önceliklerindendir. Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerine paralel olarak değişime açık ve yenilikçi çalışma yöntemlerimiz ile hizmet kalitemizi en yüksek seviyeye taşımaya devam etmekteyiz.
Müşterilerimize; zamanında, herhangi bir ücret talebinde bulunmadan, kişisel bilgiler gizli tutularak, açık ve net bilgiler sunarız. Şirketimiz şeffaflık prensibi doğrultusunda, tüm erişim kanallarını açık ve net şekilde müşterilerimizin hizmetine sunar ve belirlenen hedef süreler doğrultusunda müşterilerimize geri dönüş sağlanır.
Tarafımıza ulaşan geri bildirim ve şikayetleri, ürün ve faaliyetlerimizi geliştirmeye yönelik değer yaratan fırsatlara çevirmek, müşteri memnuniyet süreçlerimizin etkin yönetimi ve hedeflerimizi gerçekleştirmek amacıyla çalışanlarımızın eğitimlerine devam edilecektir. Tüm çalışanların bu sürece dahil olması sağlanarak, etkin Müşteri Memnuniyet Yönetimi için gerekli personel ve kaynaklar kullanıma hazır tutulacaktır. Müşterilerimizin ürün ve hizmetlerimiz üzerine memnuniyetlerini ölçümleyerek, neticesinde sürekli ve sistematik bir şekilde iyileştirme faaliyetlerimiz sürdürülmektedir.
LimakPort olarak; Müşteri Memnuniyeti ve Geri Bildirim - Şikayet Yönetim süreçlerimizde yukarıda bahsedilen ilkelerimizde belirtilen standartlar dahilinde, yasal şartlara ve mevzuata uygun olarak faaliyetlerimize devam etmeyi taahhüt ederiz.
Entegre Yönetim Sistemi Kapsamı :
LİMAK Holding bünyesinde limancılık hizmetleri sunmakta olan LİMAK İskenderun Uluslararası Liman İşletmeleri A.Ş. (LİMAKPORT) olarak Çay Mah. 5 Temmuz Cad. No:51/AA İskenderun/HATAY adresinde yer almaktayız. 1.000.000m2 lik alanda 8 rıhtım ile “konteyner, dökme, proje, genel kargo, canlı hayvan, Ro-Ro/RoPax yükleri için pilotaj/römorkaj, gemi tahmil tahliye, terminal depolama ve atık alım hizmetleri” vermekteyiz. Ayrıca, 1.300.000 TEU/yıl konteyner, 3.000.000 ton/yıl dökme yük, 600.000 ton/yıl genel kargo, 100.000 araç/ yıl Ro-Ro ve 30.000 tır/yıl Ro-Pax kapasitelerimiz ile Orta Doğu’nun transit ticareti için aktarma limanı ve İç Anadolu, Akdeniz, Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgeleri için ithalat ve ihracat kapısı görevini üstlenmekteyiz.
Stratejik vizyonumuza ulaşmak için faaliyetimizi etkileyebilecek
Sürdürülebilirlik ilkelerimiz doğrultusunda deniz kirliliğini proaktif yaklaşımla önleyen ileri seviye tedbirlerimizle, kendi enerjisini üretebilen, olumsuz hava koşullarında gemi ve insan güvenliğini artıran ekipmanlarımızla çevremizi gelecek nesiller için korumayı, müşteri memnuniyetini ve güçlü imajımızı koruyacak ve daha iyiye taşıyacak şekilde hizmetlerimizi gerçekleştirmeyi, kurum kültürümüzün bir parçası olan entegre yönetim sistemlerimizin (ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi ve ISO 45001:2018 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi) gerekliliklerini tüm çalışanlarımızın aktif katılımını sağlayarak etkin bir şekilde uygulamayı, yasal ve diğer şartları sağlayarak güçlü markamızla güven vermeye devam etmeyi kendimize ilke olarak görmekteyiz.
(Kurumumuzda ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi standardının 8.3 Ürün ve Hizmetlerin Tasarımı yönetim sistemlerimiz kapsamında uygulanabilir değildir.)
"ISO sertifikalarımızı görüntülemek için aşağıdaki linkleri inceleyeniz:
DEĞERLERİMİZ
Biz;
• Bilgili, becerikli, çalışkan
• Dürüst ve kurumuna bağlı
• Sürekli gelişen
• Birbirine saygı duyan ve seven
• Ekip ruhunu benimsemiş
• Kaliteden ödün vermeyen
• Her zaman kurumunun itibarını koruyan
• Öğrenmeye ve yeniliğe açık
• Kurumunun karar ve hedeflerini paylaşan
• Çevreye karşı saygılı
• Esnek ve yatay örgüt yapısı içinde hızlı karar verebilen
• İçinde bulunduğumuz her sektörde başarılı olacağımıza inanmış
çalışanlarız.
"BİZİM İÇİN KALİTE BİR SEÇENEK DEĞİL BİR ZORUNLULUKTUR."